30 Mart 2012 Cuma

Dusseldorf ve Köln den yaşam manzaları

Mayıs 2011 - Dusseldorf , Cologne Seyahati,

Dusseldorf Messe de düzenlenen INTERPACK 2011 fuarını ziyaret maksadıyla Almanya'ya gittik.
Otelimiz Cologne ( Köln) şehrindeydi, yaklaşık olarak 45 dakikalık bir tren yolculugu ie Dusseldorf tren istasyonuna varıyor , ordan da Fuarın düzenlenmekte oldugu MESSE ye tramway ile geçiyorduk.

Bu seyahatten ilgi çekici mekanlar ve anları sizinle paylaşmak istedim.



















   Son iki fotograf düzenleyerek fotograf sitelerinde yayınladıgım çalışmalarımdır. Özellikle siyah beyaz olan fotografım iki fotograf sitesinde anasayfa fotografları arasına secilmiştir. Post taki diğer fotoğraflarımda oynama yoktur çektigim gibi aktardım.

Fotograf çekmeyi gerçekten cok seviyorum şu anda Fuji Film finepix 1500 makinem var ama en uygun zamanda bir nikon edinmek hayalim :)

Keyifli Günler..


5 yorum:

  1. fotoğraflar harika burada daha çok güzel fotoğraf kareleri göreceğime de eminimmm :)

    YanıtlaSil
  2. Dooom Dooom Dooom ben orda durdum fotoğraf çektim hatta yanki müzede Hasan abi ile tanıştım :)) ren nehri kıyısı ne temizdi Boğazı düşününce üzüldüm:(

    YanıtlaSil
  3. Dom da o kadar cok fotograf ceken vardı ki :) ben onları çekmeyi tercih ettim :)

    YanıtlaSil
  4. Almanyaya ilk gittiğimde şunu hissettmiştim bu millet 100 kere 100 500 kere dirilir çok çalışkan çok disiplinliler :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızla zenginleşiyor blogum, Teşekkürler..